Wednesday, January 14, 2009

Minut on haastettu

Minut on haastettu Mrs. Munsterin toimesta.

1. Link to the person who tagged you.
2. Post the rules on your blog.
3. Write six random things about yourself.
4. Tag six people at the end of your post and link to them.
5. Let each person know they've been tagged and leave a comment on their blog.
6. Let the tagger know when your entry is up.

Siis kuusi asiaa minusta:

1. Minulla on yhteensä 9 sisarusta, joista vain yhdellä on kanssani sama äiti ja isä.

2. Sain ensimmäisen lapseni tasan laskettuna päivänä ja toisen lapseni 16 päivää lasketusta ajasta.

3. Olen ihan hulluna Dr Pepperiin, suklaaseen ja mustiin oliiveihin (pizzassa).

4. Minulla on ollut huuli- ja kulmalävistys.

5. Olen ollut yhdessä mieheni kanssa 9 vuotta, joista naimisissa 2 ja ½ vuotta.

6. Suosikki ravintolani on Tampereen Lielahdessa oleva American Diner.

Ja nyt sitten minä pääsen haastamaan ja ajettelin haastaa seuraavat: BettyBottom, Seinäruusunen, RockaMama, Perliitti, Peppi ja viimesenä mutta ei suinkaan vähäisimpänä Keisi.

4 comments:

Eve M. said...

Haasteeseen vastattu ainakin osin.

Unknown said...

Haaste vastaan otettu ja vastattu :)

Hanna said...

Kaikki ketä meinasin haastaa oli jo haastettu, mutta vastataan nyt silti.

Goldbay said...

Haasteeseen on vastattu!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...