Tuesday, January 6, 2009

Hiukset

Nyt on ongelma, en tiedä mitä tekisin hiuksilleni. Leikkasin taas etuhiuksia lyhyemmäksi, Nippa sanoi että ne on ihan hassut kun hiuksissa ei ole sitä rullaa. Tarkoitti edellistä kampausta jossa oli sivujakaus ja hiukset rullalla sivulla. Ja pituus, kasvatanko vai leikkaanko..? Onko väri hyvä vai väärä, punainen, vaalea, ruskea... Tätä ongelmaa ei ole ollutkaan pitkään aikaan. Mies sanoi että anna olla, noi on hyvät.
Kai ne sitten on!
Taustalla näkyy (aika huonosti kylläkin) ystäväpariskunnalta lahjaksi saatu itse tehty Diner-kyltti.

8 comments:

Nietuska said...

Tuon takia mie haluisin miun ottatukan lyhyeksi että sais sen noin MUTTA miun ukko sanoo siihen "EI LEIKATA"...se on sitä mieltä että otsatukka pitää saada tötterölle. hihi!
Mie kyllä sanoisin että pidä pituus ja laita vaaleanoranssilla hiukan väriä paremmaksi!

Cherrydots said...

Niin, kyllä tää oranssi on ihan hauska väri. Täytyykin pysähtyä värihyllylle ja katsoa tarjonta!

Kiitos <3

Mrs Munster said...

Hyvalta nayttaa noinki. Itella hinkuttas leikata vahan enamman kerrosta, ku pituutta on aika sopivasti. Rockin rolleja ei meinaa oikeen kunnolla saaha rullalle. Miten tolla sun hiustenpituudella, saako silla paljo eri kampauksia aikaan?

Cherrydots said...

Minulla on ohuet hennot hiukset, niistä ei oikein mitään muhkeeta rullakampausta saa aikaiseksi. Aika huono olen noissa kampauksissa, olihan minulla alaselkään asti hiukset, mutta ne oli sitten varmaan jo liian pitkät kampauksiin.

Täytyisi kyllä opetella!

Hanna said...

Minä kahtelin tuota sinun edellistä kampausta että kylläpä osaat laittaa kauniisti hiuksesi. Uusi hiustyylikin hieno ja väri. Olen jo pitkään halunnut tuon sävyistä väriä omaan päähäni, mutta ei varmaan onnistu kuin blondaamalla ensin.

Unknown said...

Kerro mulle miten laitat noi etuhiukset noin? Mä tahon kanssa.

Cherrydots said...

Perliitti: Voi kiitos <3

Raudalla taivuttaa ja pyöröharjalla pyöräyttää ja sitten lakkaa.
Ja heti ei kannata etuhiuksia leikata liian lyhyeksi, mulla ne on vähän kulmien yläpuolelle.

Unknown said...

Okei. Pitää siis ostaa rauta :) Tai pölliä äitiltä :D :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...